5 napos városlátogatás Barcelonában - Hotel ****

egyéni városnézés repülővel

A látnivalókban gazdag katalán főváros egész évben várja Önt! Ajánlataink tetszőleges indulási nappal és időtartamra foglalhatók. Nem kell csoporthoz vagy fix programhoz alkalmazkodni, idegenvezető nélkül, saját tempójában és érdeklődése szerint fedezheti fel a várost.

FőoldalEurópaSpanyolországBarcelona5 napos városlátogatás Barcelonában - Hotel ****

Alapár tartalmazza

A látnivalókban gazdag katalán főváros egész évben várja Önt! Ajánlataink tetszőleges indulási nappal és időtartamra foglalhatók. Nem kell csoporthoz vagy fix programhoz alkalmazkodni, idegenvezető nélkül, saját tempójában és érdeklődése szerint fedezheti fel a várost.

Alapár nem tartalmazza

A látnivalókban gazdag katalán főváros egész évben várja Önt! Ajánlataink tetszőleges indulási nappal és időtartamra foglalhatók. Nem kell csoporthoz vagy fix programhoz alkalmazkodni, idegenvezető nélkül, saját tempójában és érdeklődése szerint fedezheti fel a várost.

Hossz: 
5 nap / 4 éj
Szállás: 
szálloda
****
Létszám: 
min. 2 fő

Szállás

Hotel Front Maritim **** Barcelona

A négycsillagos szálloda Barcelona Sant Marti negyedében található kb. 600 méterre a Selva de Mar metrómegállótól, a 100 méterre a Nova Mar Bella strandtól. A tengerparton fekvő szálloda tökéletes választás nyaraláshoz és üzleti eseményekhez egyaránt.

Szobák: A kényelmesen berendezett kétágyas szobák fürdőszobásak, hajszárítóval és piperecikkekkel felszereltek. A vendégek részére ingyenes Wifi áll rendelkezésre. A kényelmet légkondicionálás, nemzetközi csatornákkal ellátott TV, széf, asztal, minibár, valamint tea- és kávéfőzési lehetőség szolgálja.

Szolgáltatások: A város üzleti és szabadidős utazók igényeit kielégítő szolgáltatások széles skálája, többek között ingyenes szélessávú Wi-Fi, konferenciatermek, mosoda, és mindennap újság várja a vendégeket. A hotel fitneszterme és wellnessrészlege jelenleg nem üzemel.

Ellátás: reggeli

Amennyiben programunk tetszik, de nem tudsz rajta részt venni, mert az időpont nem megfelelő, esetleg barátaiddal, munkatársaiddal szeretnél utazni egyedi szervezésben, saját igényeid szerint, akkor kérjük, hagyj üzenetet, munkatársunk hamarosan elkészíti az ajánlatot számodra.  (» Itt hagyhatsz üzenet.)
Pénzügyek
Alapár tartalmazza: 

A látnivalókban gazdag katalán főváros egész évben várja Önt! Ajánlataink tetszőleges indulási nappal és időtartamra foglalhatók. Nem kell csoporthoz vagy fix programhoz alkalmazkodni, idegenvezető nélkül, saját tempójában és érdeklődése szerint fedezheti fel a várost.

Alapár nem tartalmazza: 

A látnivalókban gazdag katalán főváros egész évben várja Önt! Ajánlataink tetszőleges indulási nappal és időtartamra foglalhatók. Nem kell csoporthoz vagy fix programhoz alkalmazkodni, idegenvezető nélkül, saját tempójában és érdeklődése szerint fedezheti fel a várost.

Helyszíni költségek leírása: 

Helyszínen fizetendő idegenforgalmi adó kb. 2,5 EUR/fő/éj. A szállodák esetenként depozitot kérhetnek.

Előleg: 

A teljes részvételi díj 40 %-a, mely a foglaláskor fizetendő.

Induláshoz képest egy hónapon belüli foglalás esetén már a teljes összeg fizetendő!

Hátralék: 

A részvételi díj 60%-a, mely 30 nappal az indulás előtt fizetendő.

A fizetendő részvételi díj a szabad helyek függvényében érvényes, így egyes időpontokban eltérhet az ajánlatban feltüntetett összegtől.

Kiutazási forma: 
repülő
Egyebek
Kiutazás: 

A repülőjegyek a jegykiállítás után a légitársaság feltételei szerint módosíthatók, a repülőjegy, repülőtéri illeték valamint a felár ellenében kérhető szolgáltatások (fix ülőhely, elsőbbségi beszállás, extra poggyász) nem visszatéríthetők!

EGYÉB FONTOS INFORMÁCIÓK WIZZAIR JÁRATTAL TÖRTÉNŐ UTAZÁS ESETÉN:
Felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a légitársaság szabályzatának értelmében a repülőúton a fixen egymás mellett történő utazás csak a fix ülőhely felár megfizetése mellett lehetséges! Felár megfizetése nélkül a légitársaság véletlenszerű ültetési rendszere miatt, az egy foglaláson belül szereplő utazók ülőhelye nem szól garantáltan egymás mellé. A légitársaság által megszabott fix ülőhely szolgáltatás aktuális díjáról igény esetén a foglalás során irodánk ad tájékoztatást. Fix ülőhely foglalás a szabad helyek függvényében, legkésőbb indulás előtt 48 órával, illetve 2 munkanappal lehetséges!A fix ülőhely szolgáltatás megvásárlásával az online check in elvégzésére, ezáltal a beszállókártyák kiállítására a légitársaság rendszerében korábban lehetőség nyílik – normál esetben ez a gép indulást megelőző 48 órán belül lehetséges - így ezen szolgáltatás kifizetésével Utasaink elutazás előtt kézhez tudják venni a hazaúti beszállókártyáikat is.
A Wizzair poggyásszabályzatának megfelelően díjmentesen személyenként egy darab max 40x30x20 cm-es kézipoggyász vihető fel a fedélzetre. (csak a szemben lévő ülés alatt helyezhető el). Elsőbbségi beszállás megvásárlása esetén a részvételi díjban szereplő 40x30x20 cm méretű kézipoggyászon kívül személyenként további 1 darab 55x40x23 cm méretű (max 10 kg súlyú) szintén garantáltan fedélzetre felvihető kézipoggyász is vihető.
Feladott poggyász a weboldalon szereplő díj ellenében csak a megrendeléssel egy időben történő vásárlás esetén érvényes,  utólagos megrendelés esetén ennek díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik! A repülőgépen fedélzeti ellátás térítés ellenében kérhető. 

A Wizzair légitársaság üzleti szabályzatát ide kattintva olvashatja.

EGYÉB FONTOS INFORMÁCIÓK RYANAIR JÁRATTAL TÖRTÉNŐ UTAZÁS ESETÉN:
Felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a légitársaság szabályzatának értelmében a repülőúton a fixen egymás mellett történő utazás csak a fix ülőhely felár megfizetése mellett lehetséges! Felár megfizetése nélkül a légitársaság véletlenszerű ültetési rendszere miatt, az egy foglaláson belül szereplő utazók ülőhelye nem szól garantáltan egymás mellé. A légitársaság által megszabott fix ülőhely szolgáltatás aktuális díjáról igény esetén a foglalás során irodánk ad tájékoztatást. Fix ülőhely foglalás a szabad helyek függvényében, legkésőbb indulás előtt 24 órával, illetve 1 munkanappal lehetséges! A fix ülőhely szolgáltatás megvásárlásával az online check in elvégzésére, ezáltal a beszállókártyák kiállítására a légitársaság rendszerében korábban lehetőség nyílik – normál esetben ez a gép indulást megelőző 24 órán belül lehetséges - , így ezen szolgáltatás kifizetésével Utasaink elutazás előtt kézhez tudják venni a hazaúti beszállókártyáikat is. Ellenkező esetben a hazaúti beszállókártyát a légitársaság feltételei szerint, gépindulástól számított 24 órán belül tudjuk kiállítani, és Utasaink részére és/vagy a szállodába elektronikus formában továbbítani.
A Ryanair poggyász szabályzatának megfelelően díjmentesen, személyenként egy darab max. 40x20x25 cm méretű kézipoggyász vihető fel a fedélzetre (csak a szemben lévő ülés alatt helyezhető el). Elsőbbségi beszállás megvásárlása esetén az 40x20x25 cm méretű kézipoggyászon kívül további 1 darab 55x40x20 cm méretű (max. 10 kg súlyú) kézipoggyász is vihető személyenként, mely az utasok feje felett lévő tartóban helyezhető el.  Az árkalkulációban feltüntetett elsőbbségi beszállás felára kizárólag abban az esetben érvényes, amennyiben a többi szolgáltatással egy időben megrendelésre kerül. Utólagos megrendelés esetén a szolgáltatás díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik! A részvételi díjban szereplő feladott poggyászon túl, extra poggyász vásárlása esetén a weboldalon szereplő díjak csak a megrendeléssel egy időben történő vásárlás esetén érvényesek, utólagos megrendelés esetén ennek díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik! A repülőgépen fedélzeti ellátás térítés ellenében kérhető. 

A Ryanair légitársaság üzleti szabályzatát ide kattintva olvashatja.

Szállás: 

Hotel Front Maritim **** Barcelona

A négycsillagos szálloda Barcelona Sant Marti negyedében található kb. 600 méterre a Selva de Mar metrómegállótól, a 100 méterre a Nova Mar Bella strandtól. A tengerparton fekvő szálloda tökéletes választás nyaraláshoz és üzleti eseményekhez egyaránt.

Szobák: A kényelmesen berendezett kétágyas szobák fürdőszobásak, hajszárítóval és piperecikkekkel felszereltek. A vendégek részére ingyenes Wifi áll rendelkezésre. A kényelmet légkondicionálás, nemzetközi csatornákkal ellátott TV, széf, asztal, minibár, valamint tea- és kávéfőzési lehetőség szolgálja.

Szolgáltatások: A város üzleti és szabadidős utazók igényeit kielégítő szolgáltatások széles skálája, többek között ingyenes szélessávú Wi-Fi, konferenciatermek, mosoda, és mindennap újság várja a vendégeket. A hotel fitneszterme és wellnessrészlege jelenleg nem üzemel.

Ellátás: reggeli

Biztosítás: 
Az út teljes időtartamát lefedő BBP biztosítás megkötése ajánlott. Irodánkban van lehetőség kedvezményes baleset, betegség poggyászbiztosítás megkötésére. Amennyiben a foglalással egyidőben, a kötelező útlemondási biztosítás megkötése mellett teljes körű baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás megkötésére is sor kerül, akkor az útlemondási biztosítás önrészmentes; ellenkező esetben 15 % önrészt tartalmaz.
Vélemények, értékelések
4.1
15 értékelés alapján
Szervezés értékelése
4.1
Program értékelése
4.0
Szállás értékelése
4.1
Utazás értékelése
4.2
Móni
Budapest, III. kerület
2018. máj. 19
3.4
Minden jó volt, csak a hazafelé útra a repjegyet nem küldték meg. Miutan kétszer írtam email t és kétszer beszéltem az ügyintézővel, 20 p várakozás után a kicsekkolás reggelén megküldték a szálloda részére nyomtatásra. Amúgy a szálloda szuper volt.
Gábor
Szombathely
2018. máj. 11
3.3
Repülőgép több, mint órát késve indult, ez egy este órás indulásnál komoly probléma.
Ezért a kölcsönzött autót, csak pótdíj ellenében tudtuk felvenni, ha késik percet a gép, akkor már nem is lett volna lehetőségünk.
Szállodában kétágyas szobát kaptunk fő részére, nem is adtak aznap másikat, mondván, hogy telt ház van. Nem volt az.
A szállodában összetörték a bérelt autót, nem nézték vissza a kamera felvételeket.
Sajnos ezek történtek velünk, de ez egyik sem az iroda hibája, velük maximálisan elégedettek vagyunk, s ezentúl is innét utazunk.
Árpád
Gyömrő
2018. már. 14
4.7
Az előzetes ismertetésben a szállásként jelölt EUROPA HOTEL "közel a városközpont" jelzője nem igazán helyes, talán az jobb megfogalmazás lett volna, hogy "jó közlekedési
kapcsolattal a centrumba".
Zoltán
Budapest, XI. kerület
2017. nov. 6
3.5
Túravezetést nem kértünk, ezért azt nem is tudom értékelni.
A visszaút repülője borzasztó korán volt, így az 5 nap gyakorlatilag 4 volt.
A szálló rendben volt, segítettek, a város nagyon szép volt.
<név nélkül>
Budapest
2017. jún. 7
4.0
A hotel elég messze volt a parttól inkább Barcelona külvárosának mondanám... nem belváros amire mi számítottunk.
Az éttermek nekem furák voltak kimondott éttermet a környéken nem is találtunk inkább Bárok voltak.
Gyöngyi.
Kravany nad Dunajom
2017. máj. 18
4.8
A hangsúly nem a történelmi nevezetességek megtekintésén van. Ez egy olyan kirándulás, ahol az ember maximálisan jól érzi magát. Barcelona izgalmas, pulzáló, sok érdekes látnivalót kínáló város. Telitalálat a buszos városnézés és a kabimos felvonó. Igyekezzünk erkélyes szobát kapni, az erkélynek akkora a területe, mint magának a szobának. A reggeli bőséges és finom, a kávé valódi és erős. Mindent összevetve, felejthetetlen élményben volt részem, csak ajánlani tudom.
nélkül>
Győr
2017. feb. 28
5.0
Az egész családom nevében tudom azt mondani, hogy gyönyörű öt napot töltöttünk Barcelonában. Mindennel meg voltunk elégedve, így bátran ajánlom mások számára is, hogy látogassanak el az utazási irodán keresztül erre a csodálatos helyre.
Mónika
Budapest, VI. kerület
2016. nov. 4
4.0
A szállodánk a metrómegállótól túl messze volt. Buszmegálló volt a közelben, de a busz ritkán járt. Ettől eltekintve jól szervezett utazás volt, a repülőgép reggeli indulása és visszafelé az esti érkezés rendkívül jó volt, mert nem vesztettünk időt az 5 napból. A szálloda tiszta volt, a személyzet kedves, a reggeli kifogástalan. A programról és a túravezetőről nem tudok nyilatkozni, mert magunk szerveztük a programot. November elején voltunk, az időjárás nagyon kellemes volt.
<név nélkül>
Zsámbék
2016. szep. 20
4.5
Egy aprócska kis tájékoztató elmaradásától eltekintve minden szuper volt.
A repülőjegyekkel, transzferrel minden rendben zajlott, bár odaérkezéskor a transzferre kicsit sokat kellett várni, de a végén csak megérkezett a busz, visszafelé viszont 5 órával a gép indulása előtt érkezett, ezt talán kicsit későbbre lehetett volna szervezni. A szálloda személyzete segítőkész, a reggeli finom volt és elégséges, a légkondicionáló a szobában kicsit hangos volt és a wellness részleget nem találtuk meg, de egyébként meg voltunk elégedve.
A programokkal, a városnéző busszal tökéletesen elégedettek voltunk.

Köszönjük a közreműködést, a szervezést és a segítőkészséget!

Egy felejthetetlen élményt sikerült varázsolniuk nekünk :)
Dorottya
Sopron
2016. már. 17
3.7
Jó volt a szállás. A reptérről taxival és metróval is könnyen megközelíthető. Kicsit távol esik a város központ, de a metróközlekedés jó. A büféreggeli megfelelő, a személyzet kedves volt.
<név nélkül>
Budapest, XIV. kerület
2015. júl. 27
4.3
Egyéni út volt, túravezető nem volt. A szállás tiszta, közel a tenger és a tömegközlekedés is, a reggeli bőséges és finom volt!
Erika
Sopron
2016. már. 21
4.3
<szöveg nélkül>
Tamás
Vác
2016. már. 19
4.0
<szöveg nélkül>
Zsuzsa
Budapest
2016. már. 18
4.3
<szöveg nélkül>
Lucia
Győr
2016. már. 18
4.0
<szöveg nélkül>
Írjon véleményt Ön is!
Feliratkozás kategória értesítésreBezár

Iratkozz fel kategória értesítő listánkra és értesülj az általad választott kategória legújabb indulásairól, akcióiról!

Segíthetünk?Bezár
Kérjen ajánlatot!
Megkeressük Önnek a legjobb árat.
Kollégáink segítenek munkaidőben.
+36 1 5013490
Küldjön magának emlékeztetőt
e-mailben!